FAQ - najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedź na nurtujące Cię pytania

Najczęściej zadawane pytania

Nie znalazłeś tego czego szukałeś? Skontaktuj się z nami
Close
Jak mogę zwrócić bilet zakupiony on-line?

Jeśli z jakichś powodów nie możesz pójść do kina możesz dokonać zwrotu biletu kupionego online. Wystarczy wejść na stronę: https://multikino.pl/zwrot_biletupodać numer biletu (7-znakowy kod alfanumeryczny, np. WAB123C), wybrać kino z listy rozwijanej i adres e-mail, który został podany przy zakupie. Jeśli podane dane będą poprawne wartość biletów zostanie zwrócona tą samą metodą, która płaciłeś w ciągu kilku dni roboczych. Zwrot biletów jest możliwy jedynie przed rozpoczęciem seansu na który zostały zakupione.

Close
Czy mogę zmienić datę lub godzinę seansu zakupionych biletów?

Jeśli z jakichś powodów nie możesz pójść do kina możesz dokonać zwrotu biletu kupionego online. Wystarczy wejść na stronę: https://multikino.pl/zwrot_biletu, podać numer biletu (7-znakowy kod alfanumeryczny, np. WAB123C), wybrać kino z listy rozwijanej i adres e-mail, który został podany przy zakupie. Jeśli podane dane będą poprawne wartość biletów zostanie zwrócona tą samą metodą, która płaciłeś w ciągu kilku dni roboczych. Zwrot biletów jest możliwy jedynie przed rozpoczęciem seansu na który zostały zakupione.


Close
Omyłkowo zakupiłem bilety do innego kina, jak mogę zamienić je na właściwe kino?

Nie jest możliwa bezpośrednia zamiana biletów do innego kina. 
Jeśli z jakichś powodów nie możesz pójść do kina możesz dokonać zwrotu biletu kupionego online. Wystarczy wejść na stronę: https://multikino.pl/zwrot_biletu, podać numer biletu (7-znakowy kod alfanumeryczny, np. WAB123C), wybrać kino z listy rozwijanej i adres e-mail, który został podany przy zakupie. Jeśli podane dane będą poprawne wartość biletów zostanie zwrócona tą samą metodą, która płaciłeś w ciągu kilku dni roboczych. Zwrot biletów jest możliwy jedynie przed rozpoczęciem seansu na który zostały zakupione.


Close
Moja transakcja nie została zakończona, a wybrane miejsca zostały zablokowane. Jak mogę je kupić?

Miejsca na sali zostaną automatycznie odblokowane po 30 minutach od nieudanej próby zakupu biletów.

Close
Anulowano moje bilety, a mimo to pieniądze zostały pobrane z mojego konta.

Aby zakupić bilety on-line do Multikina, masz 10 minut. Czas jest liczony od momentu wybrania miejsc na dany seans do zakończenia transakcji. Jeśli w tym czasie środki nie wpłyną na konto Multikina, bilety zostaną anulowane, a klient otrzyma e-mail z informacją o braku dokonanej płatności i anulowaniu zamówienia.

Może jednak zdarzyć się tak, iż zlecony w Twoim banku przelew zostanie zrealizowany, a należność pobrana z konta. Spowodowane jest to tym, że system dostarczania biletów oraz płatności działają niezależnie od siebie i są obsługiwane przez inne podmioty. Operatorem płatności internetowych Multikina jest PayU.

W powyższej sytuacji, zwrot należności za anulowane bilety zostanie automatycznie wykonany na konto, z którego dokonano płatności. W przypadku braku zwrotu w ciągu kilku dni roboczych od dokonania transakcji, prosimy o kontakt z infolinią swojego kina, za pomocą formularza kontaktowego lub pod adresem [email protected], gdzie bezpośrednio można uzyskać wszelkie informacje.

Close
W trakcie zakupu biletów nie mogę wybrać mojego banku, dlaczego?

Niektóre banki są czasowo wyłączane z obsługi transakcji. Sytuacja ta występuje niezależnie od działania naszej strony.

Close
Na jaki numer konta mam dokonać wpłaty za bilet jeśli nie udało mi się dokonać płatności automatycznej?

Jeżeli w trakcie zakupu biletu zostanie zerwana sesja z bankiem, należy powtórzyć cały proces zamówienia. Proces płatności realizowany jest przez zewnętrznego operatora. Multikino nie ponosi odpowiedzialności za działanie tego serwisu. Nieopłacona transakcja zostaje anulowana po 15 minutach od jej rozpoczęcia.

Nie ma możliwości zapłaty przelewem tradycyjnym.

Close
Jak szybko dostanę bilet kupiony on-line?

E-mail z biletem w formie pliku PDF powinieneś otrzymać w czasie nie dłuższym niż 15 minut po autoryzacji transakcji przez operatora płatności. Czas ten może się różnić w zależności od dostawcy usług poczty elektronicznej.

Jeśli korzystasz ze służbowej skrzynki pocztowej, czas ten może się znaczenie wydłużyć, ze względu na blokady i ograniczenia narzucone przez systemy pracodawcy.

Close
Nie dotarł do mnie e-mail z informacją o zakupie biletów.

Sprawdź najpierw katalog ze spamem w skrzynce mailowej. Jeżeli po raz pierwszy korzystasz z usługi sprzedaży on-line w Multikinie, możliwe, że e-mail z potwierdzeniem lub biletem trafił właśnie tam.

Sprawdź również inne katalogi, takie jak Oferty, Powiadomienia i inne (w zależności od usługodawcy).

Jeśli korzystasz ze służbowej skrzynki pocztowej, Twój pracodawca mógł zablokować otrzymywanie takiej korespondencji.

W przeciwnym wypadku zgłoś się do obsługi kina w kasach biletowych lub skontaktuj mailowo ze swoim kinem.

Close
Czy po zakupie biletu on-line muszę odebrać go w kasie?

Nie, e-mail z biletem w formie pliku PDF zawiera wszelkie niezbędne informacje potrzebne do wejścia na seans.

Close
Czy muszę wydrukować bilet otrzymany e-mailem?

Wystarczy, że pokażesz bilet w formacie PDF z widocznym QR kodem na wyświetlaczu urządzenia (telefon, tablet).

Close
Gdzie znajdę cennik biletów mojego kina?

Szczegółowy cennik znajdziesz na stronie Multikina na stronie repertuaru.

Close
Jakie są koszty zamówionego biletu?

W cenę każdego biletu wliczony jest koszt jego dostawy widoczny w podsumowaniu transakcji.

Close
Jak kupić bilet on-line?

    1. Wybierz film / seans
    2. Podaj swoje dane
    3. Zapłać
  4. Otrzymasz bilet
 
 
 
 
 
 
 
 

Close
Jak otrzymać fakturę za zakup biletów?

W celu otrzymania faktury zgłoś się z paragonem lub biletem internetowym do obsługi kina.

Close
Czy zakup on-line biletu do kina jest zabezpieczony?

Wszelkie dane pomiędzy klientem a serwerem, na którym znajduje się strona, przesyłane są za pomocą szyfrowanego połączenia SSL. Dzięki temu zapewniamy bezpieczeństwo transmisji danych.

Close
Co to jest miejsce VIP?

Miejsca VIP to luksusowe fotele usytuowane w najlepszym miejscu sali kinowej - w naszej ocenie jest to strefa oferująca najlepszą jakość odbioru filmu. Ponadto, fotele te są szersze niż standardowe i posiadają szersze podłokietniki.

Close
Kiedy na stronie pojawi się repertuar?

Repertuar na kolejny tydzień filmowy - od piątku do czwartku - publikowany jest najpóźniej w poprzedzającą go środę.

Wydarzenia specjalne (Maratony, Poranki, Multibabykino, Sport, Koncerty, Teatry, Balety, Opery, Kino na obcasach) mogą być publikowane z większym wyprzedzeniem niż filmy w regularnym repertuarze.

Close
Na jakiej podstawie wybierane są filmy do kina? Dlaczego moje kino nie gra wszystkich filmów?

Staramy się, żeby repertuar filmowy w kinach sieci Multikino był jak najbardziej atrakcyjny i urozmaicony. Decyzja o tym, jaki film będzie można zobaczyć na ekranie Multikina, zależy od wielu różnych czynników. Np. od tego, jak bardzo produkcja cieszy się popularnością wśród widzów. Ważnym czynnikiem jest także liczba premier w danym kinotygodniu, tj. ile filmów wchodzi w jednym terminie do kin. W kinach, które mają mniejszą liczbę sal, nie mamy możliwości zagrania wszystkich nowych premier. Dlatego często stoimy przed niełatwym wyborem, zawsze kierując się dobrem naszych widzów i ich filmowymi upodobaniami.

Close
Gdzie mogę sprawdzić, jakie jest ograniczenie wiekowe dla wybranego filmu?

Sugerowane przez dystrybutora ograniczenie wiekowe podajemy na stronie danego filmu.

Close
Czy mogę zabrać ze sobą dziecko na seans, jeżeli jest młodsze, niż wskazuje na to ograniczenie wiekowe?

Kategoria wiekowa filmów nie stanowi formalnego wymogu uczestnictwa – pełni funkcję informacyjną oraz sugeruje docelową grupę odbiorców danego filmu. Należy pamiętać o tym, że rodzic lub opiekun prawny ponosi wyłączną odpowiedzialność za treści, z jakimi w trakcie seansu zetknie się młody widz.

Close
Czy dziecko za moją zgodą może udać się samo na seans? Jak mogę udzielić zgody?

Rodzice oraz opiekunowie prawni ponoszą wyłączną odpowiedzialność za dzieci pozostawione na terenie kina bez ich opieki. Zgoda może zostać udzielona pisemnie i powinna zawierać dane, dzięki którym obsługa w razie potrzeby będzie mogła skontaktować się z opiekunem.

Close
Gdzie znajdę cennik biletów mojego kina?

Szczegółowy cennik znajdziesz na stronie Multikina na stronie repertuaru.

Close
Dlaczego film, którego premiera wypada w piątek, jest wyświetlany już w środę?

W przypadku wybranych tytułów organizowane są tzw. seanse przedpremierowe, które w ograniczonej liczbie odbywają się w dni poprzedzające premierę.

Close
Czy seanse przedpremierowe różnią się od seansów wyświetlanych od dnia premiery?

Kopia filmu wyświetlana przedpremierowo nie różni się w żaden sposób od kopii wyświetlanej od dnia premiery; cena biletu na seans przedpremierowy może jednak różnić się od późniejszej ceny biletów na dany film.

Uczestnictwo w seansie przedpremierowym nie wymaga jednak spełnienia żadnych dodatkowych warunków. Podobnie jak w przypadku pozostałych seansów, wystarczy okazać obsłudze zakupiony bilet.

Close
Gdzie mogę sprawdzić, czy film jest z napisami czy z dubbingiem?

Informację o dostępnych wersjach znajdują się na stronie filmu oraz w repertuarze.

Close
Czy godzina podana w repertuarze jest godziną rozpoczęcia seansu?

Godziny rozpoczęcia seansów określone w repertuarze, cennikach (oraz innych reklamach i ofertach) określają czas rozpoczęcia emisji bloku reklam i zwiastunów filmowych, po zakończeniu którego rozpoczyna się emisja filmu.

Close
Chciałbym zakupić vouchery lub bilety na prezent. Jak mogę to zrobić?

W ofercie naszych kin znajdują się wyjątkowe bony prezentowe, możliwe do wykorzystania zarówno na seanse 2D, jak i 3D.
Jeden bon uprawnia okaziciela do wymiany na jeden bilet, niezależnie od dnia tygodnia, przez cały okres jego obowiązywania. Bony są dostępne w sprzedaży jedynie w kasach kinowych, a ich ceny oraz zakres realizacji różnią się w zależności od kina. Szczegółowe informacje uzyskasz od obsługi swojego kina.

Close
Co znaczy, że mój kupon jest ważny na wybrane wydarzenia specjalne?

Taki kupon możesz wykorzystać na dowolny film, jak również na wybrane wydarzenia specjalne z naszej oferty, takie jak Poranki, Multibabykino, Akademia Filmowa Multikino, Moja Pierwsza Wizyta w Kinie, Kocham Kino w Multikinie, Noc Kina, Liga Mistrzów UEFA, Sport extremalny, Granie na ekranie, Kino na obcasach, Koncerty.

Close
Czy mogę przedłużyć termin realizacji kuponu/kodu/bonu?

Nie, wymiana kuponu/kodu/bonu na bilet jest możliwa wyłącznie w okresie jego ważności, wliczając w to ostatni jego dzień. Pamiętaj, że wybrany seans również musi odbywać się w okresie ważności kuponu/kodu.

Close
Czy kupon 2D mogę wykorzystać na film 3D?

Nie ma możliwości wykorzystania lub dopłaty do kuponu 2D w celu zrealizowania go na seans 3D.

Close
Czy mogę wykorzystać kupon 3D na film 2D?

Tak, kupon 3D możesz wykorzystać również na film 2D.

Close
Jak mogę zrealizować kupon lub kod on-line?

Aby wymienić kupon/bon na bilet za pośrednictwem strony internetowej, wybierz seans i w miejscu "WPROWADŹ KOD VOUCHER'A" wpisz swój kod i kliknij "Dodaj". Postępując zgodnie ze wskazówkami na stronie wybierz bilety w odpowiedniej strefie cenowej.

Close
Czy posiadając kupon/kod/bon muszę stać w kolejce do kasy?

Tak, posiadacze kuponów, kodów oraz bonów nie są uprawnieni do pierwszeństwa obsługi przy ich wymianie na bilet. 

Close
Czy jeśli posiadam kupon, mogę dopłacić do miejsc VIP, w strefie Platinium lub do filmów w technologii Atmos?

Tak, w takim wypadku możesz dokonać dopłaty w kasie kina.

Close
Chcę zrealizować Groupon przez Internet – jak mogę wybrać dla siebie miejsca?

Aby wymienić Groupon na bilet za pośrednictwem strony internetowej, wybierz seans i w miejscu "WPROWADŹ KOD VOUCHER'A" wpisz swój kod Groupon i kliknij "Dodaj". Postępując zgodnie ze wskazówkami na stronie wybierz bilety w odpowiedniej strefie cenowej.

Close
Czy z Grouponów od poniedziałku do czwartku mogę skorzystać w weekend?

Nie – Groupony obowiązują jedynie w określone przy jego zakupie dni, bez względu na kalendarzowe dni wolne lub święta.

Close
Dlaczego nie mogę skorzystać z Grouponu weekendowego w ciągu tygodnia, skoro jest droższy?

Groupony obowiązują jedynie w określone przy jego zakupie dni, bez względu na obowiązujące w kinach cenniki biletów.

Close
Gdzie mogę otrzymać fakturę za zakup biletów przez Groupon?

W celu otrzymania faktury skontaktuj się z Grouponem.

Close
Na jakie wydarzenia specjalne obowiązują Groupony? Czy Groupony obowiązują na salę Atmos/Platinum/VR?

Wszystkie szczegóły oraz warunki realizacji Grouponu znajdziesz w jego opisie.