ZWROT BILETÓW

Przez formularz nie zwrócisz biletów zakupionych w aplikacji mobilnej Multikino.

Aby dokonać zwrotu użyj aplikacji lub zaloguj się na swoje konto w serwisie multikino.pl.

 

Jeśli z jakichś powodów nie możesz pójść do kina możesz dokonać zwrotu biletu kupionego online. Wystarczy podać numer biletu (7-znakowy kod alfanumeryczny, np. WAB123C), wybrać kino z listy rozwijanej i adres e-mail, który został podany przy zakupie. Jeśli podane dane będą poprawne wartość biletów zostanie zwrócona tą samą metodą, która płaciłeś w ciągu kilku dni roboczych. Zwrot biletów jest możliwy jedynie przed rozpoczęciem seansu na który zostały zakupione.

Uzupełnij poprawnie pole

Uzupełnij poprawnie pole

Uzupełnij poprawnie pole

Uzupełnij poprawnie pole

Proszę zaznaczyć captcha.

Operacja została zrealizowana poprawnie.
Operacja została zrealizowana poprawnie. Na adres email podany w zamówieniu wysłane zostało potwierdzenie anulowania transakcji. Zwrot wpłaconych środków nastąpi w ciągu kilku dni roboczych. W przypadku wykorzystania kuponów zostały one przywrócone do użycia.

Nie udało się anulować transakcji.
Sprawdź czy wprowadzone dane są poprawne (numer biletu, kino oraz adres e-mail).

Najczęściej zadawane pytania:

Jak mogę zwrócić bilet zakupiony on-line?

Jeśli z jakichś powodów nie możesz pójść do kina możesz dokonać zwrotu biletu kupionego online. Wystarczy wejść na stronę: https://multikino.pl/zwrot_biletupodać numer biletu (7-znakowy kod alfanumeryczny, np. WAB123C), wybrać kino z listy rozwijanej i adres e-mail, który został podany przy zakupie. Jeśli podane dane będą poprawne wartość biletów zostanie zwrócona tą samą metodą, która płaciłeś w ciągu kilku dni roboczych. Zwrot biletów jest możliwy jedynie przed rozpoczęciem seansu na który zostały zakupione.

Czy mogę zmienić datę lub godzinę seansu zakupionych biletów?

Jeśli z jakichś powodów nie możesz pójść do kina możesz dokonać zwrotu biletu kupionego online. Wystarczy wejść na stronę: https://multikino.pl/zwrot_biletu, podać numer biletu (7-znakowy kod alfanumeryczny, np. WAB123C), wybrać kino z listy rozwijanej i adres e-mail, który został podany przy zakupie. Jeśli podane dane będą poprawne wartość biletów zostanie zwrócona tą samą metodą, która płaciłeś w ciągu kilku dni roboczych. Zwrot biletów jest możliwy jedynie przed rozpoczęciem seansu na który zostały zakupione.


Omyłkowo zakupiłem bilety do innego kina, jak mogę zamienić je na właściwe kino?

Nie jest możliwa bezpośrednia zamiana biletów do innego kina. 
Jeśli z jakichś powodów nie możesz pójść do kina możesz dokonać zwrotu biletu kupionego online. Wystarczy wejść na stronę: https://multikino.pl/zwrot_biletu, podać numer biletu (7-znakowy kod alfanumeryczny, np. WAB123C), wybrać kino z listy rozwijanej i adres e-mail, który został podany przy zakupie. Jeśli podane dane będą poprawne wartość biletów zostanie zwrócona tą samą metodą, która płaciłeś w ciągu kilku dni roboczych. Zwrot biletów jest możliwy jedynie przed rozpoczęciem seansu na który zostały zakupione.


Moja transakcja nie została zakończona, a wybrane miejsca zostały zablokowane. Jak mogę je kupić?

Miejsca na sali zostaną automatycznie odblokowane po 30 minutach od nieudanej próby zakupu biletów.

Anulowano moje bilety, a mimo to pieniądze zostały pobrane z mojego konta.

Aby zakupić bilety on-line do Multikina, masz 10 minut. Czas jest liczony od momentu wybrania miejsc na dany seans do zakończenia transakcji. Jeśli w tym czasie środki nie wpłyną na konto Multikina, bilety zostaną anulowane, a klient otrzyma e-mail z informacją o braku dokonanej płatności i anulowaniu zamówienia.

Może jednak zdarzyć się tak, iż zlecony w Twoim banku przelew zostanie zrealizowany, a należność pobrana z konta. Spowodowane jest to tym, że system dostarczania biletów oraz płatności działają niezależnie od siebie i są obsługiwane przez inne podmioty. Operatorem płatności internetowych Multikina jest PayU.

W powyższej sytuacji, zwrot należności za anulowane bilety zostanie automatycznie wykonany na konto, z którego dokonano płatności. W przypadku braku zwrotu w ciągu kilku dni roboczych od dokonania transakcji, prosimy o kontakt z infolinią swojego kina, za pomocą formularza kontaktowego lub pod adresem [email protected], gdzie bezpośrednio można uzyskać wszelkie informacje.

W trakcie zakupu biletów nie mogę wybrać mojego banku, dlaczego?

Niektóre banki są czasowo wyłączane z obsługi transakcji. Sytuacja ta występuje niezależnie od działania naszej strony.

Na jaki numer konta mam dokonać wpłaty za bilet jeśli nie udało mi się dokonać płatności automatycznej?

Jeżeli w trakcie zakupu biletu zostanie zerwana sesja z bankiem, należy powtórzyć cały proces zamówienia. Proces płatności realizowany jest przez zewnętrznego operatora. Multikino nie ponosi odpowiedzialności za działanie tego serwisu. Nieopłacona transakcja zostaje anulowana po 15 minutach od jej rozpoczęcia.

Nie ma możliwości zapłaty przelewem tradycyjnym.

Jak szybko dostanę bilet kupiony on-line?

E-mail z biletem w formie pliku PDF powinieneś otrzymać w czasie nie dłuższym niż 15 minut po autoryzacji transakcji przez operatora płatności. Czas ten może się różnić w zależności od dostawcy usług poczty elektronicznej.

Jeśli korzystasz ze służbowej skrzynki pocztowej, czas ten może się znaczenie wydłużyć, ze względu na blokady i ograniczenia narzucone przez systemy pracodawcy.

Nie dotarł do mnie e-mail z informacją o zakupie biletów.

Sprawdź najpierw katalog ze spamem w skrzynce mailowej. Jeżeli po raz pierwszy korzystasz z usługi sprzedaży on-line w Multikinie, możliwe, że e-mail z potwierdzeniem lub biletem trafił właśnie tam.

Sprawdź również inne katalogi, takie jak Oferty, Powiadomienia i inne (w zależności od usługodawcy).

Jeśli korzystasz ze służbowej skrzynki pocztowej, Twój pracodawca mógł zablokować otrzymywanie takiej korespondencji.

W przeciwnym wypadku zgłoś się do obsługi kina w kasach biletowych lub skontaktuj mailowo ze swoim kinem.

Czy po zakupie biletu on-line muszę odebrać go w kasie?

Nie, e-mail z biletem w formie pliku PDF zawiera wszelkie niezbędne informacje potrzebne do wejścia na seans.

Czy muszę wydrukować bilet otrzymany e-mailem?

Wystarczy, że pokażesz bilet w formacie PDF z widocznym QR kodem na wyświetlaczu urządzenia (telefon, tablet).

Gdzie znajdę cennik biletów mojego kina?

Szczegółowy cennik znajdziesz na stronie Multikina na stronie repertuaru.

Jakie są koszty zamówionego biletu?

W cenę każdego biletu wliczony jest koszt jego dostawy widoczny w podsumowaniu transakcji.

Jak kupić bilet on-line?

    1. Wybierz film / seans
    2. Podaj swoje dane
    3. Zapłać
  4. Otrzymasz bilet
 
 
 
 
 
 
 
 

Jak otrzymać fakturę za zakup biletów?

W celu otrzymania faktury zgłoś się z paragonem lub biletem internetowym do obsługi kina.

Czy zakup on-line biletu do kina jest zabezpieczony?

Wszelkie dane pomiędzy klientem a serwerem, na którym znajduje się strona, przesyłane są za pomocą szyfrowanego połączenia SSL. Dzięki temu zapewniamy bezpieczeństwo transmisji danych.

Co to jest miejsce VIP?

Miejsca VIP to luksusowe fotele usytuowane w najlepszym miejscu sali kinowej - w naszej ocenie jest to strefa oferująca najlepszą jakość odbioru filmu. Ponadto, fotele te są szersze niż standardowe i posiadają szersze podłokietniki.