ZWROT BILETÓW
Przez formularz nie zwrócisz biletów zakupionych w aplikacji mobilnej Multikino.
Aby dokonać zwrotu użyj aplikacji lub zaloguj się na swoje konto w serwisie multikino.pl.
Jeśli z jakichś powodów nie możesz pójść do kina możesz dokonać zwrotu biletu kupionego online. Wystarczy podać numer biletu (7-znakowy kod alfanumeryczny, np. WAB123C), wybrać kino z listy rozwijanej i adres e-mail, który został podany przy zakupie. Jeśli podane dane będą poprawne wartość biletów zostanie zwrócona tą samą metodą, która płaciłeś w ciągu kilku dni roboczych. Zwrot biletów jest możliwy jedynie przed rozpoczęciem seansu na który zostały zakupione.
Operacja została zrealizowana poprawnie.
Operacja została zrealizowana poprawnie. Na adres email podany w zamówieniu wysłane zostało potwierdzenie anulowania transakcji. Zwrot wpłaconych środków nastąpi w ciągu kilku dni roboczych. W przypadku wykorzystania kuponów zostały one przywrócone do użycia.
Nie udało się anulować transakcji.
Sprawdź czy wprowadzone dane są poprawne (numer biletu, kino oraz adres e-mail).